Du kommer att få ett e-postmeddelande som bekräftelse på din bokning. Kommer det inte i inkorgen, kolla din skräppost.

__________________________________________________________________________________________

Anmälan till vårintensivsimskolan 2024
Torsdagen den 11 april kl 11.00

Anmälan till enskild undervisning sommaren 2024
Måndagen den 27 maj kl 11.00

Anmälan till sommarsimskolan 2024
Sommar 1 (v 25-27)
För 7 år o äldre - onsdagen den 17 april kl 11.00
För 6-åringar - torsdagen den 18 april kl 11.00

Sommar 2 (v 30-32)
Onsdagen den 12 juni kl 11.00

Anmälan till hösten 2024

För medlemmar som gått i vår verksamhet under våren 2024 öppnar anmälan till höstterminen 2024 tisdagen den 4 juni kl 09:30/09:45/10:00 (Mer info kommer via mail till berörda medlemmar)
För nya medlemmar (som inte gått VT24) öppnar anmälan tisdagen den 11 juni kl 11:00

Grupperna för resp verksamhet syns ca 1 vecka innan anmälan öppnar här på vår anmälningssida.

Viktigt:
För att kunna hantera alla bokningar som görs, har en kö som hanterar betalningar introducerats till bokningsförfarandet. Bokningen går till som  följer – ta dig till vår bokningssida, logga in, välj den grupp du vill boka dig till, reservera en plats, välj betalsätt och klicka sedan ”Betala”.

Efter att du klickat ”Betala” kommer du hamna i en kö om det är många betalningar som görs samtidigt. Det kan ta ett par minuter innan det blir din tur att betala. Notera dock att du inte tappar din reserverade plats så länge du stannar i kön.

Observera!

För att börja i vår simskola ska barnet ha fyllt 4 år. Vi tar bort barn som anmäls för unga! Vi har minsim för barn 2-4 år och babysim för barn 3 mån-2 år

Betalningsrutiner

Föreningens fakturor överlåts till finansbolaget Billmate. Väljer du att betala via faktura vill vi göra dig uppmärksam på att den skall betalas inom 14 dagar. Betalas inte fakturan i tid så tillkommer en påminnelseavgift på 60 kr.

Vi rekommenderar alla våra medlemmar att betala simavgiften direkt med kort så undviker man påminnelseavgifter. Alla våra fakturor kommer skickas ut via mail. Var alltid noga med att kolla skräpposten när du gjort din anmälan om du väljer faktura och den inte kommer i din inkorg.

En administrationsavgift mellan 9 - 59 kr/faktura tillkommer för att täcka transaktionskostnader, automatiserade funktioner och ger dig som medlem tillgång till MedlemsAppen.

ANMÄLAN TILL VÅRA GRUPPER ÄR ALLTID BINDANDE!!!
Vill du avboka din plats måste du maila in avbokningen på info@vnsk.se

Är du osäker på vilken grupp som passar ditt barn ta en titt på "våra grupper" under "simskola" eller "baby/minisim" på vår hemsida:

https://www.vnsk.se/sida/?ID=343703 alternativt: https://www.vnsk.se/sida/?ID=355789

Hur bokar man

Välj önskad nivå/verksamhet

Klicka på önskad grupp och följ instruktionerna.

VNSK reserverar oss rätten för eventuella ändringar.

VARMT VÄLKOMNA!